كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 2-در دبیرستان چه رشته ای را انتخاب کردید؟ ریاضی فیزیک

3-چرا رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کردید؟ رشته ریاضی فیزیک یکی از پرطرفدارترین رشته ها در ایران است. راستش را بخواهید بنده اطلاعات زیادی درباره آینده رشته ها نداشتم، ولی از آنجا که عرف بود معمولا دانش آموزان مستعد این رشته را انتخاب می کردند، بنده هم پا به این عرصه گذاشتم، البته که اکنون از انتخابم راضی هستم.

4-رتبه شما در کنکور سراسری چند شد؟ 58- رشته ریاضی

5-راه موفقیت در کنکور سراسری از نظر شما؟ به نظر بنده تلاش مهمترین راه موفقیت، نه تنها در کنکور بلکه در همه دوران زندگی است. بنده در دوران تحصیل خود افرادی را دیده ام که اگرچه استعداد بالایی نداشتند ولی با تلاش و کوشش موفقیت های زیادی کسب کرده اند.

6-کارشناسی در چه دانشگاهی و در چه رشته ای پذیرفته شدید؟ صنعتی اصفهان –برق قدرت -سال 382

7-کارشناسی ارشد در چه دانشگاه و در چه رشته ای انتخاب شدید؟رتبه کنکور ارشدتان ؟ تربیت مدرس-برق قدرت

8-مشوق و الگوی دوران تحصیلتان که بود ؟ در زمینه علمی شاید نتوان الگویی در نظر گرفت، ولی بنده همیشه آرزو داشتم روزی یکی از بهترین های زمینه کاری خود باشم. البته باید ذکر کنم جناب آقای ناصر خراسانی یکی از افرادی بودن که بنده همیشه از جایگاه ایشان انگیزه می گرفتم.

9-رشته و گرایش مقطع دکترای شما چیست؟ برق- قدرت، موضوع پایان نامه بنده در زمینه بازار برق و انرژی های نو همچون انرژی باد و مدیریت انرژی است.

10- چرا خارج از کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟ بنده این شانس را داشتم حتی در همان دانشگاه تربیت مدرس تحصیل دکتری را ادامه بدهم.و حتی می توانستم دو سال سریعتر دکتری خود را به پایان برسانم. اما به دو دلیل عمده تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کردم، یکم اینکه در دانشگاه فعلی بدون دغدغه مالی می توانم تمرکز خود را بر روی تحصیل خود بگذارم. اینجا امکانات برای من به طور کامل فراهم است و من می توانم از نظر علمی پیشرفت خوبی داشته باشم. در حالی که اگر در ایران ادامه تحصیل می دادم نیاز بود برای امرار معاش خانواده مشغول به کار شوم که خود مانع تحصیل کامل بنده می شد. همچنین این نکته را باید ذکر کنم که دانشگاه کوئینزلند جزو 50 دانشگاه برتر دنیاست که خود یکی از دلایل انتخاب این دانشگاه توسط من بود. دوم اینکه تحصیل در خارج از کشور یک فرصت بسیار مهم برای آشنایی با فرهنگ های مختلف است. بنده همیشه تلاش داشته ام که از جوامع مختلف چه در ایران چه در خارج از کشور خصوصیات و رفتار های مثبت را بیاموزم.

13-خانواده شما چقدر به شما کمک کردند تا به اینجا برسید؟ مسلما هر خانواده ای همه تلاش خود را برای موفقیت فرزندان خود می کنند. بنده آنچه تاکنون کسب کرده ام مدیون خانواه ام و به طور خاص پدر و مادر بزرگوارم هستم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آبان 1392 ] [ 15:59 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان