كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

در مورد کلمات زیر حس تون را بگید.

گردکوه: با کوه هاش

نبض روستا: نشریه بسیار جذاب و جالب به شرطی که ادامه داشته باشه. پاینده باشه.

معلولیت: مهم نیست چند درصد باشه، چه جوری باشه؛ مهم اینه که چطوری بتونی باهاش مقابله کنی.

توانایی موفقیت: انسان با اون می تونه تمامی قله های موفقیت را فتح کنه.

سختی: مثل اسمش سخته ولی اینکه چجوری بشه باهاش کنار اومد بستگی داره به شخصیت هر انسانی.

مادر: زیباترین کلمه دنیا.

کودکی: خاطره های شیرین

رمان: داستان بلند

صبر: استقامت

نظرتون در مورد ماهنامه نبض روستا چیست؟ به نظرم ایده بسیار جالب و جذابی هست. امیدوارم ادامه داشته باشه و روز به روز پیشرفت چشمگیری داشته باشه.

برا گردکوه می خواهید کاری انجام دهید؟ اگر مجوز تاریخ نویسی را داشتم اولین کتابی که در دست می گرفتم شناخت مردم گردکوه و هویت و تاریخ گردکوه بود. دوست دارم یه کتاب تاریخی ثبت کنم که شخصیتهای خاص خودش را داشته باشه و اصل و باطن مردم این روستا را به چشم بیاره.

اگر سعادت همچین کاری داشته باشم خوشحال می شم. از نظر جسمی مشکل دارم. اگر در حیطه نویسندگی یا آموزش اون بتونم برا نسل جوان روستای گردکوه خدمتی انجام بدم در خدمتم.

برای نبض روستا چطور؟

آمادگی خودم را برای ثبت ستونی در نشریه نبض روستا برای آموزش نوشتن داستان کوتاه اعلام می کنم.

سخن پایانی: از اعضای محترم نبض روستا، از اهالی خونگرم روستای گرده کوه، از جناب آقای حمید خراسانی که هماهنگی انجام این مصاحبه را بر عهده داشتند، تشکر می کنم.


نظرات شما عزیزان:

حلوا
ساعت9:34---20 بهمن 1392
به این میگن ... ! چی بود اون کلمه غلمبه سلمبه که اینجا جاش بود ـــــ حالا خوب یادم نمیاد. یادم اومد اعلام می کنم
پاسخ: متوجه منظورتون نشدم. حتما بگید اگر یادتون اومد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 بهمن 1392 ] [ 17:38 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان