كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

سلام... قسمت دوم:

1-      در دوران تحصیلتان با چه مشکلاتی روبرو بودید؟ دوری از خانواده، رفت و امد، نداشتن خوابگاه  در سال­های اول دانشگاه و همچنین نبود وسایل ارتباطی امروزی از جمله ی مشکلات بود. مثلا قبولی من در کارشناسی ارشد همزمان بود با سال دوم گذراندن طرح منطقه محروم در شهر میناب که 100 کیلومتر تا بندرعباس فاصله دارد. من باید هر هفته برای شرکت در کلاس دانشگاه که بصورت فشرده ی 2 روز در هفته بود فاصله این شهر تا تهران را با اتوبوس آن هم با معطلی زیاد در ایست و بازرسی بین راه می ­رفتم و دوباره به میناب برمی­ گشتم و برای جبران این دو روز در شیفت بعد از ظهر کار می کردم؛ اما می ­توانم بگویم با همه­ ی این مشکلات بهترین دوره­ ی زندگی من که تأثیرات خوب زیادی بر من داشته است، همین دوره ی تحصیلی بود.

2-      اولین سال استخدام رسمی شما در آموزش و پرورش کی بود؟ ازابتدای ورود به دانشگاه، دانشجوی متعهدخدمت دبیری به آموزش و پرورش بودم ولی کار در آموزش و پرورش را از سال 73 شروع کردم در ابتدا باید دو سال در استان محروم خدمت می کردم که من استان هرمزگان را انتخاب کردم و شهر میناب به عنوان محل خدمت من تعیین شد.

3-      شما در شهر یزد به جز تدریس، فعالیت فرهنگی دیگری نیز دارید؟ بله، انجام بعضی از طرح های پژوهشی آموزش و پرورش، ولی خارج از حوزه آموزش و پرورش کار خاص دیگری انجام نمی ­دهم.

4-      چرا تاکنون در امور اجتماعی گردکوه مثل نامزدی برای شوراها شرکت نکردید؟ البته افراد توانمند زیادی هستند که خیلی نیازی به بنده نیست، از طرفی هم عدم سکونت دائم بنده در روستا باعث شده است که نتوانم وظیفه ­ام را ادا کنم.

5-      از نظر شما انسان موفق کیست؟ خداوند در وجود همه­ ی انسان­ها توانایی­ها و استعدادهای زیادی قرار داده­ است. از دید من انسان موفق کسی است که بتواند در جهت رشد و شکوفا کردن این استعدادها حرکت کند و در هر زمینه­ای که فعال است کم نقص ترین و بهترین باشد. بنابراین هر کس در هر جایی که هست می تواند یک انسان موفق باشد.

6-      تا چه اندازه فکر می کنید که موفق هستیذ؟ بطور نسبی تا حدودی،ولی قطعا می توانستم موفق تر باشم.

7-      خانواده شما چقدر به شما کمک کرده اند تا به اینجا برسید؟ خیلی زیاد،پدر و مادرم زحمات زیادی برای من کشیده اند و من هیچگاه نتوانسته ام زحمات آنان را جبران کنم . پدر من زمانی که عضو شورا بود با اعضای شورا پیگیری های زیادی را برای دایر شدن مدرسه راهنمایی انجام می دادند و همیشه می خواستند که به رشد آموزش و تحصیلی فرزندان روستا کمک کنند و خدا را شکر می کنم که توانستم ذره ای از خواسته ی او را عملی کنم . خانواده من هم در دوره تحصیل و کارم زحمات زیادی را متحمل شده اند که از آنها تشکر می کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت19:48---20 شهريور 1392
سلام دکتر چرا دکتر گرده کوه به دو وجه نوشته شده تو مصاحبه بهتر نبود حداقل اینجا را یکسان سازی می کردید بعد میذاشتید توی وبلاگ در کل خیلی وبلاگ رونق خوبی گرفته دست ما هم بگیرید
خیلی تشکر ===================================== سلام غلط گیری نسبی رو انجام دادم روی متنی که به دستم رسیده بود ولی به این نکته توجه نکرده بودم. ایشالا در اسرع وقت و پس از اتمام نظرسنجی نشریه و بر طبق اون یکسان سازی رو انجام میدم. موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 شهريور 1392 ] [ 18:37 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان