كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 شنیدم با بیماری دست و پنجه نرم می کنید؟    بله – الان مدت دو سه سالیست که گرفتگی رگ های قلبی دارم و تحت معالجه ی دکتر هستم و الحمدا... رو به بهبودی هستم

چند سالگی ازدواج کردید؟    25 سالگی

چند فرزند دارید؟    3 فرزند

چی شد که به گرده کوه امدید؟       بعد از ازدواج با دختر دایی ام به دلیل بیماری دایی ام برای کمک به وی و سرپرستی فرزندانش به یزد امدم و چون اصرار داشتم در یکی از روستاهها خدمت کنم به روستای گرده کوه امدم

چرا به روستای گرده کوه امدید و در همان یزد نماندید ؟   به دلیل سختی هایی که که در اصفهان کشیده بودم  دوست داشتم در روستا بمانم و خدمت کنم

ولی روستا امکانات خیلی کمتری نسبت به شهر دارد؟    کاری به امکانات ندارم ،خدمت کردن به مردم روستا لذتش بیشتر است

چه اندازه از مردم گرده گوه راضی هستید ؟   100درصد راضی هستم  ،از همه راضی هستم، مردم مرا تحمل کردند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 مهر 1392 ] [ 18:58 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان