كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

از خودتان راضی هستید؟    خیر، برای خودم متاسفم که نتوانسته ام بیشتر کار بکنم

خاطره ی خوشی دارید برای خوانندگان ماهنامه تعریف کنید؟  همه اش خاطره است، همه اش خوب است  ، حضور ذهن ندارم

سخت ترین دوران زندگی شما کی بوده است؟    سال اول استخدام در اموزش و پرورش بود که در یکی از دورترین روستاهای شهر اصفهان که حداقل یک شبانه روز تا مرکز شهرستان (به صورت پیاده )فاصله داشت( راه پیاده رو هم مسدود بود) سال اول استخدام که میخواستم عید نوروز به خانه بروم از زمانی که حرکت کردم دو شبانه روز در راه بودم تا به خانه رسیدم ولی در گرده کوه انسان کیف دنیا را می کند، مردم خیلی خوبی دارد ولی از نظر فرهنگی ضعیف هستند

آیا الگوی خاصی مد نظر دارید؟                        نه الگو ندارم

از چه نوع شخصیتی خوشتان می آید؟             من پیرو 100% ولایت فقیه هستم و به قول شهید رجایی که گفته اند : ( من مقلد امام فرزند مجلس و برادر رئیس جمهور هستم ) من هم مقلد رهبری و خادم ملت هستم

تلخ ترین خاطره ی زندگیتان را بگویید؟               سال آخر خدمت در فریدون شهر با خانم و برادر خانمم یک روز و نیم بر روی برفها پیاده راه رفتیم و وقتی رسیدیم به خاطر نور شدید چشمهایمان عیب پیدا کرده بود و یک روز کامل را استراحت کردیم تا چشمانمان به حالت طبیعی برگردد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 مهر 1392 ] [ 19:6 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان